Subject: FW: LC3012 kooskõlastamine
From: "Anne Vesinurm" <[email-masked]>
To: "Anne Vesinurm" <[email-masked]>
Date: Mon, 12 May 2025 09:33:52 +0300

From: Maaten, Kaupo <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Friday, May 2, 2025 3:10 PM
To: Ruth Koppel <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Subject: LC3012 kooskõlastamine

Tere.

Sain varasemalt küll projektile juba kooskõlastuse (infoks kirja lisas), aga 
tagant järgi tekkis ikkagi ühe maaomanikuga probleem ja pidin lahendust 
muutma.

Uue lahendusega kaablit 23189 Põrga-Leebiku-Pikasilla tee maasse enam ei 
tule ja tööd toimuvad ainult maantee kaitsevööndis.

Saadan uuesti kooskõlastamiseks muutunud lahenduse.

Lugupidamisega

LEONHARD WEISS OÜ

elektriteenuste divisjon

lõuna regioon

Kaupo Maaten

Vanemprojekteerija Viljandis

Tomuski tee 2, 71067 Mustivere küla Viljandi vald

Mob. +372 512 7053

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.leonhard-weiss.ee/> http://www.leonhard-weiss.ee

LEONHARD WEISS grupi ettevõte

Meie juriidiliste teadetega tutvumiseks külastage meie 
<http://www.leonhard-weiss.ee/> kodulehte.

From: [email-masked] <mailto:[email-masked]> 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: esmaspäev, 31. märts 2025 10:40
To: Maaten, Kaupo <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Subject: Kiri

Tere!

Teile on saadetud Transpordiameti dokumendihaldussüsteemi Delta kaudu 
dokument.

Pealkiri: Valgamaa, Tõrva vald, Riidaja küla, Riidaja kaupluse kinnistul 
elektriautode laadimispunkti liitumine LC3012

Registreerimise kuupäev: 28.03.2025

Registreerimise number: 7.1-2/25/4610-2.

Dokument on manuses.

Transpordiamet
Valge 4
11413 Tallinn
kliendiinfo 620 1200, [email-masked] <mailto:[email-masked]>
www.transpordiamet.ee <https://www.transpordiamet.ee/>

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.